Live your life like you'll die tomorrow and dream like you'll live forever.

woensdag 22 mei 2013

Slaap- en Studieontwijkendgedrag


Ik denk dat iedereen die op dit moment aan het "einde" van zijn examen periode wel weet wat ik bedoel met deze titel. Ik lig op dit moment in mijn bed al ongeveer 2 uur naar de televisie te staren, ben het forum van girlscene aan het afzoeken (waar ik na 5 jaar nog niks van snap) en ondertussen een beetje appen met wat vrienden.
Slapen? Wat is dat. Het lijkt wel of mijn lichaam ontkent dat ik vermoeid ben en ik slaap nodig heb. Ik kan draaien wat ik wil, in slaap vallen doe ik toch niet.
Verschrikkelijk irritant is dat!
Morgen is mijn een na laatste examen, Duits, maar het voelt alsof ik nog een eeuwigheid moet. De afgelopen paar dagen zijn zo langzaam voorbijgegaan en ik voel mijn hersenen langzaam leeg lopen.
 Ik ben blij dat het examen Nederlands als eerste was, want mijn spelling is er op achteruitgegaan.
Maarja ik moet blijven doorzetten want het einde is in zicht. En er komen daarna alleen maar leuke dingen nog. Zaterdag even kunnen ontspannen want dan wordt ik eindelijk 18 en kan ik dus eindelijk mijn rijbewijs aanvragen. Die ik trouwens ook tijdens deze stress periode heb gehaald (alsof ik nog niet onder genoeg stress stond). So bare with me, dat ik deze laatste paar dagen ook nog overleef. Ik wil gewoon weg, lekker feesten met de meiden op blanes. Twee weken weg met mijn ouders. Ontspannen!

En school? Dat komt allemaal wel goed. Zolang ik maar in mijzelf blijf geloven en zolang jullie mij een beetje steunen :)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten