Live your life like you'll die tomorrow and dream like you'll live forever.

dinsdag 19 november 2013

Op kamers!

Ik ben nu ongeveer alweer 3 maanden bezig met mijn nieuwe studie en dat betekend voor mij dus elke dag op en neer naar enschede.
Dat halfuurtje heen en weer is niet echt een hele grote ramp, maar het is toch wel iets anders dan ff 2 minuutjes fietsen!
En zeker nu ik een nieuwe baan heb in Enschede wordt het reizen nu al een beetje vervelend.
Daarom heb ik toch besloten om op kamers te gaan.
Weg onder de vertrouwde vleugels van mijn ouders en het studentenleven tegemoet.
Ik moet zeggen dat het wel een grote stap is, want ik hou wel van lekker vertrouwd thuis komen en dat er dan iemand thuis is die je vraagt naar je dag.

Maaaaaaar................
een nieuwe kamer betekent ook een nieuwe kamer inrichten en spulletjes kopen. Op pinterest kunt je echt te mooiste inspiratie plaatjes vinden en die wou ik graag met jullie delen!















Liefs Amy
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten